21 Μαρτίου, 2023
Επιτέλους, έχεις τακτοποιήσει όλες σου τις υποχρεώσεις και είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα και δημιουργήσεις μια διαδικτυακή παρουσία.
Αλλά τι χρειάζεται πραγματικά η επιχείρηση σου; Μπορείς να δημιουργήσεις απαιτήσεις οι οποίες θα έχουν αντίκτυπο στους χρήστες ή θα πετάξεις τα λεφτά σου, με το να αφήνεις άλλους να επιλέξουν το τι χρειάζεσαι εσύ;
Αν είσαι ιδιοκτήτης επιχείρησης, και θέλεις να φτιάξεις μια ιστοσελίδα και δεν ξέρεις απο που να ξεκινήσεις, αυτό το άρθρο είναι για σένα .
Αυτές είναι 10 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσει ενας ιδιοκτήτης επιχείρησης πριν φτιάξει μια ιστοσελίδα:
1) Τι είδος ιστοσελίδας χρειάζεται η επιχείρηση?
Σήμερα, υπάρχουν πολλά είδη επιχειρήσεων και αυτό δημιουργεί την ανάγκη διαφορετικών τύπων ιστοσελίδων.
Μια απο τις πιο σύνηθες ιστοσελίδες είναι αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου οι επιχειρήσεις πρέπει να διαχειρίζονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να πωλούν προϊόντα στο διαδίκτυο. Οι περισσότεροι λιανοπωλητές δουλεύουν έτσι και βγάζουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους από διαδικτυακές πωλήσεις.
Από την άλλη πλευρά, πολλές επιχειρήσεις αποφασίζουν να δημιουργήσουν ιστοσελίδα ενημερωτικού χαρακτήρα για να έχουν διαδικτυακή παρουσία.Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να δημιουργήσουν διαδικτυακή εξουσία και να πείσουν τους χρήστες ότι τα προϊόντα τους είναι τα καλύτερα.
Ένας άλλος τύπος ιστότοπου, ο οποίος χρησιμοποιείται τελευταία για λόγους βελτιστοποίησης του (SEO), είναι το μπλογκ. Ένα μπλογκ μπορεί να ενσωματωθεί σε έναν υπάρχοντα ιστότοπο, προκειμένου να βοηθήσει τον ιστότοπο να ανέβει στις αναζητήσεις του google ή ξεχωριστά από άτομα που θέλουν να γράψουν άρθρα.
Επίσης, μια τάση που έχει ανέβει τελευταία, είναι οι ιστοσελίδες προσωπικών χαρτοφυλακίων (portfolio) , όπως αυτή που κατέχω. Αυτοί οι ιστότοποι είναι πολύ καλοί για άτομα που θέλουν να προωθήσουν την προσωπική τους δουλειά ή να κάνουν μια δήλωση στο διαδίκτυο.
2) Ποιο είναι το στυλ της επιχείρησης;
Αυτή η ερώτηση αναφέρεται στο συναίσθημα που θέλουμε να βιώσουν οι πελάτες όταν περιηγούνται στις τάξεις του ιστότοπού μας.
Μπορούμε να κάνουμε την ιστοσελίδα μας επίσημη, funky ή καλλιτεχνική. Το να περάσουμε στον προγραμματιστή τον αέρα που θέλουμε να αποπνέει μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην ανάπτυξη που θέλουμε εμείς ως ιδιοκτήτες.
3) Έχει η επιχείρηση τις απαραίτητες φωτογραφίες (προϊόντα ή εγκαταστάσεις);
Κάθε ιστότοπος στο διαδίκτυο χρησιμοποιεί εικόνες. Είναι ένα αναπόσπαστο μέρος του ιστού που χρειάζεται, για να κάνεις μια ιστοσελίδα επιτυχημένη.
Η πρώτη μέθοδος επίλυσης ενός προβλήματος όπως αυτό είναι η πρόσληψη ενός επαγγελματία φωτογράφου που κατανοεί τι χρειάζεται ένας ιστότοπος. Ευτυχώς για εσάς, έχω το κατάλληλο άτομο για αυτή τη δουλειά στην ομάδα μου.
Η άλλη επιλογή είναι να ζητήσετε τη βοήθεια ενός σχεδιαστή ιστοσελίδων που είναι σε θέση να σχεδιάσει 3d το προϊόν σας και να κάνει τις καλύτερες φωτογραφίες από αυτό. Επίσης, σε αυτή την περίπτωση έχω τον τέλειο άνθρωπο για τη δουλειά.
4) Ποια είναι τα εμπορικά πλεονεκτήματα της επιχείρησης;
Αυτή είναι η στιγμή όπου οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν πληροφορίες που θα μετατρέψουν τους τακτικούς χρήστες σε πελάτες. Με λίγα λόγια χρειαζόμαστε την «ουσία» των προϊόντων πώλησης για να την προβάλουμε στην ιστοσελίδα.
Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ευανάγνωστο, να έχει πιασάρικες προτάσεις, να είναι περιεκτικό και κατανοητό από όλους τους χρήστες. Αυτό δεν είναι εύκολο έργο και πολλές φορές χρειάζεται η χρήση σεναριογράφου, για να βοηθήσει στη μετατροπή του κανονικού κειμένου σε κείμενο πλούσιο σε αξία.
5) Τι είδους χαρακτηριστικά χρειάζονται;
Τα χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας μπορούν να την κάνουν πραγματικά ενδιαφέρουσα ή πραγματικά βαρετή για τους χρήστες. Στην ιδανική περίπτωση, οι χρήστης θα πρέπει να βρίσκουν την σελίδα ενδιαφέρουσα, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί εάν δημιουργήσετε μια στατική, μονοσέλιδη, μη διαδραστική ιστοσελίδα.
Οι χρήστες θέλουν να χρησιμοποιούν διασκεδαστικές εφαρμογές και εσείς μπορείτε να τους βοηθήσετε τοποθετώντας μερικά χαρακτηριστικά που θα τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα τους κάνουν να περιηγηθούν σε αυτόν με χαρά.
Εκτός από τα αγγλικά, προσθέστε και άλλες γλώσσες στον ιστότοπό σας με το πακέτο πολλών γλωσσών. Με αυτόν τον τρόπο, η ιστοσελίδα σας μπορεί να εξυπηρετήσει άτομα από διαφορετικές εθνικότητες, που ενδιαφέρονται για το προϊόν σας. Επίσης, ο ιστότοπός σας φαίνεται πιο επαγγελματικός με αυτήν τη δυνατότητα.
Ζητήστε να ενσωματωθεί μια βάση δεδομένων και κάντε τον ιστότοπό σας δυναμικό, εάν θέλετε να έχετε έναν διαχειριστικό και να κάνετε γρήγορες αλλαγές στην σελίδα σας. Εισάγετε, διαγράψτε, κάντε αλλαγές και προβάλετε τα προϊόντα σας ζωντανά. Ο χρόνος είναι χρήμα και αυτή η δυνατότητα μπορεί να σας εξοικονομήσει πολύ απο αυτό.
Δώστε ζωή στον ιστότοπό σας βάζοντας σχέδια. Με αυτή την επιλογή ο ιστότοπος γίνεται πιο διαδραστικός και ευχάριστος στα μάτια των χρηστών. Σίγουρα θα την εκτιμήσουν και θα την επισκεφθούν ξανά.
Κάντε τον ιστότοπό σας αποκρίτικο σε όλες τις συσκευές και επιφάνειες. Αυτή η επιλογή είναι απαραίτητη στις σύγχρονες ιστοσελίδες, καθώς οι χρήστες περιηγούνται στο διαδίκτυο από όλες τις συσκευές τους και περιμένουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
Βελτιστοποιήστε το SEO σας με αναρτήσεις στο ιστολόγιο που αφορούν την επιχείρησή σας, καθώς οι χρήστες έχουν πάντα ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν από κάποιον. Γίνετε αυτός ο κάποιος και θα σας εμπιστευτούν.
Μια τελευταία τάση στα χαρακτηριστικά των ιστότοπων είναι η σκοτεινή λειτουργία, μεγάλες εταιρείες όπως η meta έχουν ενσωματώσει μια επιλογή φωτεινού/σκοτεινού θέματος, στην οποία οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν το χρώμα του φόντου. Μια διασκεδαστική επιλογή που είναι πάντα χρήσιμη για τα άτομα με δυσκολίες ανάγνωσης.
6) Τι είδους ιστότοποι αρέσουν στον ιδιοκτήτη;
Η ύπαρξη ενός παραδείγματος είναι πάντα ευπρόσδεκτη για τους προγραμματιστές. Αν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, κάντε την έρευνά σας, περιηγηθείτε σε άλλους ιστότοπους και καταγράψτε πράγματα που σας αρέσουν και πράγματα που δεν σας αρέσουν. Δείξτε στον προγραμματιστή τη λίστα σας και εξηγήστε το όραμά σας.
Μαζί μπορείτε να αποφασίσετε για τα χαρακτηριστικά που θα συμπεριληφθούν και το αποτέλεσμα θα είναι εξαιρετικό.
7) Ποιο είναι το sitemap του νέου ιστοτόπου;
Αυτό είναι ένα ερώτημα που πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν θα καταλάβουν και ίσως χρειαστούν καθοδήγηση από έναν προγραμματιστή.
Το sitemap είναι ένας χάρτης που αποτελείται από όλες τις διαφορετικές σελίδες που περιλαμβάνονται και συνδέονται μέσω του ιστότοπου.
Αυτός ο χάρτης μπορεί να καθοδηγήσει τους προγραμματιστές κατά την κατασκευή του έργου και να τους βοηθήσει να παράγουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Επίσης, αυτός ο χάρτης θα βοηθήσει στη μείωση των αλλαγών του τελικού έργου.
8) Πότε σκοπεύετε να εγκαινιάσετε την ιστοσελίδα;
Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό ερώτημα που θα καθορίσει την κατασκευή και την τιμολόγηση του έργου. Ο χρόνος είναι πραγματικά σημαντικός σε αυτού του είδους τις εργασίες και θα πρέπει να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε εκ των προτέρων. Έχετε επίσης κατά νου, ότι πιο ένα μικρό χρονικό περιθώριο θα κοστίσει περισσότερο από μια πιο χαλαρή(χρονικά) προσέγγιση. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την κοστολόγηση κάντε κλικ εδώ.
Με αυτόν τον τρόπο είμαστε σε θέση να βάζουμε σε σειρά προτεραιότητας τα πράγματα και να προγραμματίζουμε το πρόγραμμά μας με τρόπο που να ευνοεί τις ανάγκες μας.
9) Τι πρέπει να βάλουμε σχετικά με την επωνυμία;
Η επωνυμία είναι ένα κρίσιμο κομμάτι για τις επιχειρήσεις όταν μπαίνουν στο διαδίκτυο. Τα πάντα πρέπει να είναι σωστά, από τα λογότυπα μέχρι το υλικό που πρέπει να ταιριάζει με τον ιστότοπο (έντυπα φυλλάδια, δελτία τύπου, κατάλογοι κ.λπ.).
Πρώτα απ' όλα, ο ιστότοπός μας πρέπει να είναι ευχάριστος στο μάτι. Η αισθητική ποιότητα θα πρέπει να είναι άψογη, αυτό λαμβάνει υπόψη τους χρωματισμούς, τη γραμματοσειρά, τη στρατηγική τοποθέτηση των φωτογραφιών και άλλων διακοσμητικών στοιχείων. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης θα πρέπει να είναι σε θέση να εμπιστευτεί τον ιστότοπο με ευκολία.
Επόμενο στη σειρά είναι η εμπορική ταυτότητα . Κάθε επιχείρηση χρειάζεται ένα καλό λογότυπο, και η απεικόνισή του είναι ένα από τα πιο σημαντικά καθήκοντα. Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
10) Ποιος είναι ο προϋπολογισμός;
Ένα από τα πιο κρίσιμα ερωτήματα που μπορεί να αλλάξει όλες τις προδιαγραφές της
ιστοσελίδα, είναι ο προϋπολογισμός.
Ανάλογα με τον προϋπολογισμό, ο προγραμματιστής μπορεί να αφιερώσει περισσότερο χρόνο από τον αναμενόμενο ή να δαπανήσει λιγότερο, ώστε να ανταποκριθεί στις περικοπές. Τις περισσότερες φορές στη ζωή αυτό που δίνετε είναι αυτό που παίρνετε. Αν θέλετε να μάθετε πώς επηρεάζεται ο προϋπολογισμός από μια σειρά γεγονότων κάντε κλικ στο κουμπί εδώ.
Ή απλά επικοινωνήστε μαζί μου μέσω αυτής της φόρμας